Den Haag, 17 mei 2002

Uniek in Nederland

Continue geurverdrijver Aromask werkt altijd en overal

Met de introductie van Aromask is er nu een geurverdrijver die continue werkt. Het middel is uniek, omdat het onaangename geuren als het ware absorbeert. Dit in tegenstelling tot bestaande middelen die de stank uitsluitend maskeren en daardoor maar kort werken. Aromask is 100% biologisch afbreekbaar en eenvoudig in gebruik. Doordat het verkrijgbaar is in diverse uitvoeringen, is er voor elk specifiek probleem wel een oplossing. Aromask is verkrijgbaar via diverse distributeurs in Nederland.

De kracht van Aromask is dat het geuren voortdurend neutraliseert. Of het nu om een rokerige huiskamer, een kelder, een spoelkeuken of een afvalcontainer gaat. Maar ook de stank van geurende schoenen, luchtjes van huisdieren of asbakken wordt effectief bestreden. En dat dus continue.

Vloeistof, gel en spray

Aromask is er in een vloeistof, gel en spray. Deze toepassingen bieden weer tal van voordelen voor een groot aantal branches. Zo wordt dit van oorsprong Canadese product al met veel succes ingezet in hotels, ziekenhuizen, verzorgingstehuizen, dierenkennels, uitvaartbedrijven, sportscholen en kleedkamers, maar zéker ook in de privé sfeer.

Exclusieve rechten

Facultatieve Technologies Supplies heeft voor dit unieke product de exclusieve rechten in  Europa. Het bedrijf is onderdeel van 'de Facultatieve Groep'. Deze Groep levert door middel van zelfstandige werkzaamheden (internationaal) hoogwaardige producten en diensten op het gebied van automatisering, communicatie, crematie en begraven, milieubeheer en verbrandingstechniek en verzekeringen. Het hoofdkantoor van 'de Facultatieve Groep' is gevestigd in Den Haag.

Voor meer informatie:

Facultatieve Technologies Supplies, Michel Meijer