Geachte Dame, geachte Heer,

Een overlijden binnen de familie was de aanleiding om een kistkleed voor de overledene te maken; een kleed, bedrukt met foto's uit het leven van overledene, dat gedurende de uitvaart op de kist heeft gelegen. Dit initiatief werd dermate positief ontvangen door de familie en de uitvaartondernemer, dat werd besloten om hier een "product"  van te maken en ter beoordeling voor te leggen aan uitvaartondernemers. De reacties en het enthousiastme was dermate positief, dat het kistkleed als product is gelanceerd.
Een tweetal voorbeelden van dit kistkleed vind u hieronder. Inmiddels zijn er veel verschillende voorbeelden gemaakt, die te zien zijn op www.kistkleed.nl

Deze kistkleden zijn thans beschikbaar. Het pincipe is eenvoudig en doeltreffend; als de familie een beeld van de overledene willen  nalaten in de herinnering van de nabestaanden volstaat het om tot maximaal 4 foto's van de overledene aan te leveren, eventueel aangevuld met tekst en wij produceren een kistkleed in eenzelfde model als dat op een van de voorbeelden getoond wordt. Binnen 48 uur wordt dit kistkleed bij u afgeleverd.

Ook bestaat de mogelijkheid om van deze standaard modellen af te wijken en een kleed naar eigen keuze in te delen. Dan kunnen er maximaal 14 foto's worden gebruikt, eventueel aangevuld met een achtergrond en tekst naar keuze.

Kistkleed

Tijdens de marktverkenning bij uitvaartondernemers werd duidelijk dat in bepaalde situaties een verticaal geplaatst kleed beter uit komt. Vandaar dat wij de mogelijkheid hebben ontwikkeld om een zgn. kistkleed roll-up te gebruiken. Hierbij wordt een vergelijkbaar kistkleed in een verticale standaard geplaatst. De standaard wordt in bruikleen geleverd, het kistkleed is eigendom van de familie. Een voorbeeld van dit kistkleed roll-up vindt u hieronder.

Mocht u meer informatie wensen over het kistkleed of kistkleed roll-up en geinformeerd willen worden over de inkoopprijzen voor de uitvaartondernemer, kunt u ons bellen of mailen op onderstaande adressen:

Kistkleed (onderdeel van M-Factory)
Tel.nr. 030-6306856
E-mail: info@kistkleed.nl