Marie Koenenstraat 21

Postgiro: 4765064

K.v.K  24363463

Spijkenisse, 1 juli 2004

Uitvaartland op z’n smalst………!

Funeral Trading Service: een nieuwe ‘echt’ onafhankelijke en brede, neutrale toeleverancier binnen de uitvaartbranche!!

Hoezo nieuw?

Hoewel er sprake is van een nieuwe naam kan ik gerust stellen dat de eerste stappen in het aanbieden van supplies via Internet, binnen de uitvaartbranche, door C & M Spijkenisse zijn gezet.

C & M Spijkenisse was immers de “eerste” webshop voor de uitvaartbranche. Mede hierdoor is er sprake van meer dan 10 jaar ervaring binnen de e-commerce en ruim 27 jaar ervaring in de uitvaartbranche.

Slechts van een kleine onderbreking is sprake binnen de Facultatieve Groep.

De mens achter Funeral Trading Service

Meijer is natuurlijk geen onbekende binnen de uitvaartbranche. In 1999 nog genomineerd voor de ondernemersprijs van Spijkenisse waarbij het juryrapport vermeldde:

Met een in het ondernemersschap nauwelijks voorkomende sociale aanpak weet Meijer klanten te interesseren en binden. De sterke punten worden vooral helder in de ondernemersfilosofie: advies is belangrijker dan verkopen en eerlijkheid loont.

Vernieuwing

Wat wordt er geleverd?

Alle artikelen bestemd voor de uitvaartbranche. Een breed pakket disposables waardoor wij ook zelfs uw toiletgroep kunnen voorzien van de bekende merken zodat u visite plaatje compleet is.

De opleiding camouflage techniek behoord  na meer dan 200 cursisten tot het basis pakket. Uiteraard gaan we door met de trainingen in camouflage techniek, de eerste cursus staat gepland eind september!

Mocht u reeds nu interesse hebben, dan kunt u dit via e-mail aan ons doorgeven.

Verder hebben wij de exclusiviteit om geluidsystemen van “Anchor”  te vertegenwoordigen. Een product met 6 jaar garantie! Diverse mogelijkheden waaronder ook draadloos, MP3 etc.

De nieuwste trend binnen uw vakgebied is uw etalage, het unieke reclame medium voor uw bedrijf. Wij willen deze plek graag voor uw inrichten. Middels meer dan 150 thema’s  (uiteraard thema’s voor de uitvaartbranche) wordt uw etalage ingericht en dit 3,4 of 5 keer per jaar. Informeer vrijblijvend naar uw mogelijkheden.

Verder is een nieuwe webshop nog even “onder construction” zoals men dat noemt, maar ook deze zal u binnenkort scherpe prijzen tonen en diverse mogelijkheden aanbieden zoals bijvoorbeeld naast de artikelen bestemd voor de uitvaartbranche een complete webshop met diverse kantoorartikelen. Compleetheid in optima forma dat is waar FTS voor staat!!!

Voor meer informatie:

Funeral Trading Service, M. Meijer