PERSBERICHT 9 APRIL 2006

Betreft: Algemene Ledenvergadering Netwerk Uitvaartvernieuwers

Op de Algemene Ledenvergadering van het Netwerk Uitvaartvernieuwers op zondag 9 april hebben de leden zich uitgesproken over de nieuw te varen koers. Daarbij stemden de aanwezige leden unaniem voor een Netwerk dat zich richt op persoonlijke kwaliteiten en vaardigheden van de diverse leden om zo te komen tot verbetering van hun dienstverlening rondom het sterven. Doel van het bijeenkomen is om elkaar te inspireren en tot open intervisie te komen. Een informeel, intern gerichte structuur is daarbij een belangrijke voorwaarde.

Daarnaast neemt een deel van de leden initiatief om te komen tot een beroepsgroepvereniging; vooralsnog betreft het met name uitvaartondernemers.

Duidelijk is ook dat de naam Netwerk Uitvaartvernieuwers zowel intern als extern verwarrende reacties blijft oproepen. Zonder tekort te doen aan de naamsbekendheid die het Netwerk inmiddels heeft verworven, is het mogelijk dat deze in de toekomst wordt aangepast.

Contactpersoon: Alex Kortendijk (ex-bestuurslid) telefoon 033-4658701 of per mail: mail@rondomdood.nl